222. ábra. A Skoda 105 S, 105 L, 120 L, 120 LS típusú gépkocsik villamos hálózatának kapcsolási vázlata, 1977. márciusig

100 akkumulátor; 101 gyújtáskapcsoló; 102 váltakozóáramú generátor; 103 feszültségszabályozó; 104 indítómotor; 105 gyújtótranszformátor; 106 a gyújtótranszformátor gyújtókábele; 107 gyújtáselosztó; 108 a gyújtógyertyák gyújtókábele és zavarszűrő ellenállása; 109 biztosítók; 110 műszerfal; 111 a műszerfal csatlakozó dugasza (1 a távfényszórók ellenőrzőlámpája; 2 az olajnyomást ellenőrző lámpa; 3 hőmérő; 4 a váltakozóáramú generátor működését ellenőrző lámpa; 5 a tüzelőanyag-tartalék ellenőrzőlámpája; 6 a bal oldali irányjelző lámpák ellenőrzőlámpája; 7 a jobb oldali irányjelző lámpák ellenőrzőlámpája; 8 a fékrendszer ellenőrzőlámpája; 9 a ködfényszórók ellenőrzőlámpája, a különleges kivitelnél; 10 szabad); 112 a műszerfal csatlakozó dugasza (1 a műszerek megvilágitása; 2 a 2. számú biztosító vezetéke; 3 tüzelőanyag-mérö, sárga; 4 tüzelőanyag-mérő, kék; 5 fordulatszámmérő; 6 testelés); 113 villamos dugaszoló aljzat; 114 az utastér-világítás bal oldali ajtókapcsolója; 115 az utastér bal oldali világítótestje a kézi kapcsolóval; 116 az utastér-világítás jobb oldali ajtókapcsolója; 117 az utastér jobb oldali világítótestje a kézi kapcsolóval; 118 a hűtőventillátor motorjának kapcsolója (önműködő hőkapcsoló); 119 a hűtőventillátor motorja; 120 az olajnyomást ellenőrző lámpa kapcsolója; 121 a hőmérő érzékelője; 122 tüzelőanyag-jelzö kapcsoló; 123 az irányjelző-kapcsoló, kürtnyomógomb és a főfényszórók átkapcsolója; 124 csatlakozó dugasz (1 kürt; 2 az irányjelzö-megszakító tápvezetéke; 3 bal oldali irányjelző lámpák; 4 jobb oldali irányjelző lámpák; 5 a főfényszórók átkapcsolója, 56-os kapocs; 6 távfény; 7 tompított fény; 8 az 1. számú biztosító vezetéke); 125 bal mellső irányjelző lámpa; 126 jobb mellső irányjelző lámpa; 127 akusztikus kürt; 128 az ablakmosó motorja; 129 az ablakmosó és az ablaktörlő motorjának kapcsolója; 130 csatlakozó dugasz (1 szabad: 2 az ablaktörlő motorja, 2-es kapocs; 3 testelés; 4 az ablaktörlő motorja, 4-es kapocs; 5 az ablaktörlő motorja, 5-ös kapocs; 6 az ablakmosó motorja); 131 az ablaktörlő motorja; 132 csatlakozó dugasz (1 a 2. számú biztosító vezetéke, a kapcsoló 2, 4, 5-ös csatlakozója); 133 a helyzetjelző lámpák és a főfényszórók átkapcsolója tápáramának kapcsolója; 134 csatlakozó dugasz (1 árambevezétés; 2 helyzetjelző lámpák; 3 főfényszórók); 135 elakadásjelző-kapcsoló a 135a irányjelzőmegszakítóval; 136 csatlakozó dugasz (1 a 1, számú biztosító vezetéke; 2 a 2, számú biztosító vezetéke; 3 az irányjelző-megszakító tápvezetéke; 4 bal oldali irányjelzö lámpák; 5 jobb oldali irányjelző lámpák); 137 a fűtő- és szellőztető ventillátor motorjának kapcsolója; 138 csatlakozó dugasz (1 a 2. számú biztosító vezetéke; 2 ventillátormotor nagy fordulatszátmnál; 3 ventillátormotor kis fordulatszámnál); 139 a fűtö- és szellőztető ventillátor motorja; 140 a fékkör ellenőrzőlámpájának kapcsolója: 141 féklámpakapcsoló; 142 bal oldali főfényszóró; 143 jobb oldali főfényszóró (1 távfény; 2 tompított fény; 3 helyzetjelző lámpa); 144 bal oldali segédfényszóró; 145 jobb oldali segédfényszóró; 146 a segédfényszórók kapcsolója; 147 a segédfényszórók kapcsolójának jelfogója; 148 a hátrameneti lámpák kapcsolója; 149 a bal oldali hátsó lámpacsoport; 150 a jobb oldali hátsó lámpacsoport (1 helyzetjelző lámpák; 2 féklámpák; 3 irányjelzö lámpák; 4 hátrameneti lámpák); 151 rendszámtábla-világítás; 152 karburátor elektromágneses szelepe

align="LEFT">

Megjegyzés:
a) A villamos hálózat kapcsolási vázlata, és a vezetékkötegben levő vezetékek bekötési leíráza univerzális. A tényleges kötegben csak a gépkocsi alapkivitelének megfelelő vezetékek vannak, azaz különbség van a Skoda 105 S, 105 L, 120 L és 120 LS tipusú gépkocsik között
b) A dugaszos és hüvelyes csatlakozók visszaszerelésekor ellenőrizni kell a csatlakozást, amelynek szilárdnak kell lennie.